Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Wojewódzka Świętokrzyska Komenda OHP
  
17-10-2019, Czwartek, 18:10
Jesteś tutaj :: Dokumentacja :: Tryb rozpatrywania wniosków
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Pomniejsz tekst Normalny tekst Powiększ tekst
Tryb rozpatrywania wniosków

Zasady i tryb rozpatrywania skarg i wniosków w Świętokrzyskiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Kielcach. Zasady i tryb przyjmowania, rozpatrywania skarg i wniosków określają :

- Regulamin Organizacyjny ŚWK OHP wprowadzony Zarządzeniem Wojewódzkiego Komendanta OHP Nr 39/POA  z dnia 29 października 2015 roku,

- Zarządzenie Wojewódzkiego Komendanta OHP w Kielcach Nr 14 z dnia 24 kwietnia 2007 roku w sprawie organizacji przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w Świętokrzyskiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Kielcach, zmienione Zarządzeniem Wojewódzkiego Komendanta OHP Nr 24/POA z dnia 19 sierpnia 2011 roku.

W sprawie skarg i wniosków Wojewódzki Komendant OHP w Kielcach lub Zastępca przyjmuje w siedzibie Świętokrzyskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, w każdy poniedziałek będący dniem roboczym w danym miesiącu kalendarzowym od godziny 10 °° do godziny 12 °°. W przypadku, gdy poniedziałek jest dniem wolnym od pracy, przyjmowanie w sprawie skarg i wniosków odbywa się w następnym dniu roboczym.

Zasady przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków określa szczegółowo zarządzenie Wojewódzkiego Komendanta ŚWK OHP w Kielcach.

Każda skarga lub wniosek wpływający do ŚWK OHP zostaje zarejestrowany w księdze korespondencji w sekretariacie a następnie przekazywany zgodnie z decyzją Wojewódzkiego Komendanta OHP lub Zastępcy do właściwej merytorycznie komórki organizacyjnej ŚWK OHP, celem wyjaśnienia, zbadania i przygotowania odpowiedzi.

Załatwienie skargi następuje bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca.

Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.


Autor: OHP
Data: 2008-03-18 00:00:00
Udostępnił: admin
Data: 2008-03-19 13:59:11
Modyfikował(a): admin
Data: 2018-03-27 11:04:35

Rejestr zmian

Oglądano 1937 razy


Świętokrzyska Wojewódzka Komenda OHP
ul. Wrzosowa 44
25-211 Kielce
tel. (0-41) 200 17 50
email: swietokrzyska@ohp.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl