XML

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Kielce: Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 13-7 Hufca Pracy w Pińczowie
Numer ogłoszenia: 153653 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach , ul. H. Sienkiewicza 36, 25-507 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 343-13-54, 343 13 55, faks 041 343-13-54, 343 13 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicze Hufce Pracy.

Kielce: Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 13-7 Hufca Pracy w Pińczowie
Numer ogłoszenia: 153653 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach , ul. H. Sienkiewicza 36, 25-507 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 343-13-54, 343 13 55, faks 041 343-13-54, 343 13 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicze Hufce Pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 13-7 Hufca Pracy w Pińczowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegajacej na zakwaterowaniu i wyżywieniu 40 uczestników 13-7 Hufca Pracy w Pińczowie w okresie od 01.09.2010 r. do 30.06.2011 r., z wyłączeniem wakacji, ferii i innych dni ustawowo wolnych. Uczestnicy to osoby w wieku 15-20 lat, które należy zakwaterować w pokojach 1, 2, 3 lub 4-ro osobowych o powierzchni min. 4m kwadratowe na osobę. Dla w/w uczestników należy zapewnić dostęp do świetlicy i pomieszczeń socjalnych. Dla komendanta i wychowawców - dla potrzeb administracyjno biurowych - należy zapewnić: dwa pomieszczenia biurowe i dyżurkę o pow. min. 20 m kwadratowych oraz magazyn - o pow. min. 10 m kwadratowych. Pomieszczenia mieszkalne winny być na jednym piętrze (kondygnacji), oddzielone od innych użytkownikó oraz zgodne ze standardami kwaterowania uczniów obowiązujacymi w internatach szkolnych. Wyżywienie uczestników obejmujace: a) pierwsze śniadanie o godz. 6.00, a na drugie śniadanie (bułka lub kanapka) wydana przy pierwszym śniadaniu, b) obiad - w godz. 13.00 do 16.00, c) kolacja - w godz. od 18.00 do 19.00, winno być zgodne z obowiązujacymi normami jakościowymi i ilościowymi żywienia młodzieży w internatach szkolnych. Zakwaterowanie łącznie z wyżywieniem realizowane tylko na terenie Pińczowa.Obciążenia dokonywane przez Wykonawcó będą dotyczyły: 1. faktycznych dni zakwaterowania uczestników w obiekcie, tj. noclegi od poniedziałku do piątku włącznie, bez sobót i niedziel. 2. faktycznie wydanych posiłków w dniach, licząc od śniadania w poniedziałek do obiadu w piątek ( w rozbiciu na: śniadanie, obiad, kolacja). W przypadku konieczności pozostania uczestników na sobotę i niedzielę, Wykonawca obciąży ŚWK OHP za wydane w tych dniach posiłki oraz zakwaterowanie.Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego udostępnienia na potrzeby Hufca miejsca na czołowej ścianie obiektu (budynku) celem wywieszenia szyldu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie - ocena wg zasady: spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie - ocena wg zasady: spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie - ocena wg zasady: spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie - ocena wg zasady: spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie - ocena wg zasady: spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  •  

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swietokrzyska.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w formie papierowej: świętokrzyska Wojewódzka Komenda OHP w Kielcach, ul. Sienkiewicza 36, 25-507 Kielce, wersja elektroniczna: www.swietokrzyska.ohp.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Świętokrzyska Wojewódzka Komenda OHP w Kielcach, 25-507 Kielce, ul. Sienkiewicza 36, II piętro, pokój nr 7..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podmiot publikującyŚwiętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Wytworzyładmin admin2010-06-15
Publikujący -