Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
herb
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Jesteś tutaj:

Przeprowadzenie kursów zawodowych

Kielce: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu Szkolenie-Praktyka-Zatrudnienie-Rozwój III edycja
Numer ogłoszenia: 292421 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304466 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

Kielce: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu Szkolenie-Praktyka-Zatrudnienie-Rozwój III edycja
Numer ogłoszenia: 292421 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304466 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach, ul. H. Sienkiewicza 36, 25-507 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 343-13-54, 343 13 55, faks 041 343-13-54, 343 13 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicze Hufce Pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu Szkolenie-Praktyka-Zatrudnienie-Rozwój III edycja.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na przeprowadzeniu kursów zawodowych dla 37 osób , w wieku 18-24 lata, wskazanych przez Zamawiającego, uczestników w/w projektu. Zamawiający podzielił zamówienie na pięć części w/g następujacych zawodów: Część I: Operator koparko-ładowarki klasy III - 17 osób, w n/w miejscowościach: a) Kielce- 6 osób, b) Końskie- 5 osób, c) Skarżysko-Kamienna-4 osoby, c) Starachowice-2 osoby. Program szkolenia umożliwiający zdobycie uprawnień do obsługi koparko-ładowarki klasy III musi być zrealizowany zgodnie z programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dn. 20.09.2010 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. Nr 118 z dn. 15.10.2001 r. poz. 163). Kurs obejmuje 202 godziny zegarowe, w tym: min. 116 godzin -zajęcia teoretyczne i min. 86 godzin -zajęcia praktyczne i zakończony jest egzaminem zewnętrznym przed Komisją Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Po ukończeniu kursu, Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom: a) zaświadczenia, b) popozytywnym wyniku egzaminu-książeczkę operatora z wpisem poświadczającym uprawnienia w danej specjalizacji. Część II: Spawacz blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - 4 osoby w: a) Kielce - 2 osoby, b) Końskie-1 osoba, c) Skarżysko-Kamienna-1 osoba. Program szkolenia musi być zrealizowany zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Kurs obejmuje min. 145 godzin zegarowych, w tym: min. 25 godzin-zajęcia teoretycznego i min. 120 godzin -zajęcia praktyczne. Kurs musi być zakończony egzaminem zewnętrznym przed Komisją Instytutu Spawalnictwa. Po pozytywnym wyniku egzaminu uczestnik otrzymuje książeczkę spawacza i certyfikat wydany przez Instytut Spawalnictwa. Część III: Magazynier z zastosowaniem systemów komputerowych w gospodarce magazynowej oraz obsługa wózka widłowego z napędem silnikowym - 4 osoby w:a) Kielce-3 osoby, b) Starachowice - 1osoba. Program realizowany zgodnie z wymaganiami Rozporzadzenia Ministra Gospodarki z dn. 10.05.2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. Nr 70 poz. 650). Kurs obejmuje min. 180 godzin zegarowych na jednego uczestnika, z czego:- magazynie z zastosowaniem systemów komputerowych w gospodarce magazynowej-min. 120 godzin, - obsługa wózka jezdniowego z napędem silnikowym w transporcie wewnątrzzakładowym-min. 60 godzin zegarowych(wykłady-20 godzin, praktyczna nauka jazdy i operacje ładunkowe-30 godzin, szkolenie z zakresu bezpiecznej wymiany butli gazowej - 10 godzin). Po ukończeniu kursu, Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom: a) zaświadczeń, b) po pozytywnym wyniku egzaminu: - uprawnienia kierowcy wózka jezdniowego, - uprawnienia do wymiany butli gazowej przy wózku jezdniowym. Część IV: Kosmetyczka ze stylizacją i zdobnictwem paznokci, manicure, pedicure- 6 osó w: a) Końskie-3 osoby, b) Skarżysko-Kamienna-3 osoby. Kurs obejmuje min. 180 godzin zegarowych, z czego: min. 140 godzin kosmetyczka i imn. 40 godzin-stylizacja paznokci, tipsy, manicure, pedicure. Po ukończeniu kursu Wykonawca zobowiązany będzie do wydania uczestnikom zaświadczenia na druku, którego wzór określa Rozporządzenie Ministra Eduklacji i Nauki z dn. 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania wedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Część V: Kosmetyczka z elementami wizażu -6 osóbw: a) Kielce - 3 osoby, b) Starachowice-3osoby. Kurs obejmuje min. 180 godzin zegarowych, z czego: 140 godzin kosmetyczka i 40 godzin wizaż. Po ukończeniu kursu Wykonawca zobowiązany będzie do wydania uczestnikom zaświadczeń na drukach. których wzór określa w/w Rozporządzenie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

·                  Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt: Szkolenie-Praktyka-Zatrudnienie-Rozwój III edycja współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3 zgodnie z umową nr UDA-POKL.01.03.03-00-048/10-00.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Operator Koparko-ładowarki klasy III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

·                  Przedsiębiorstwo Realizacji Budownictwa i Usług KOMBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,, ul. Skrajna 76A, 25-650 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

·           Cena wybranej oferty: 37400,00

·           Oferta z najniższą ceną: 37400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37400,00

·           Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Spawacz blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

·                  Kieleckie Centrum Kształcenia BUDOWLANKA, ul. Jagiellońska 90, 25-734 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

·           Cena wybranej oferty: 8800,00

·           Oferta z najniższą ceną: 8800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8800,00

·           Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Magazynier z zastosowaniem systemów komputerowych w gospodarce magazynowej oraz obsługą wózka widłowego z napędem silnikowym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

·                  Szkoła Jazdy KRZYSZTOF, ul. Karczówkowska 10, 25-019 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

·           Cena wybranej oferty: 8800,00

·           Oferta z najniższą ceną: 8800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8800,00

·           Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Kosmetyczka ze stylizacją paznokci, manicure, pedicure

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

·                  AWANS Ośrodek Kształcenia Ustawicznego, ul. Helenówek 4, 25-661 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

·           Cena wybranej oferty: 13200,00

·           Oferta z najniższą ceną: 13200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15504,00

·           Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Kosmetyczka z elementami wizażu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

·                  AWANS Ośrodek Kształcenia Ustawicznego, ul. Helenówek 4, 25-661 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

·           Cena wybranej oferty: 13200,00

·           Oferta z najniższą ceną: 13200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16500,00

·           Waluta: PLN.

 

 

Załącznik nr 1

Dane dotyczące Wykonawcy

 

Nazwa:      ................................................

                 

Siedziba:    ................................................          

 

Imię Nazwisko osoby (osób) upoważnionych do podpisania

 

umowy…………………………………………………………………………………

                                                       

Adres poczty elektronicznej:          ................................................                      

 

Strona internetowa:                        ................................................                      

 

Numer telefonu:                 (    ) ......................................           

 

Numer faksu:                     (    ) ......................................

 

Numer NIP:                                  ................................................

F O R M U L A R Z    O F E R T Y

 

Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu „Szkolenie-Praktyka-Zatrudnienie-Rozwój III edycja” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości mniejszej niż kwoty, określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych,

my niżej podpisani:

1.      Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami i opisem

w SIWZ.

2.     Oferowana cena  uczestnictwa jednej osoby w kursie „Operator koparko-ładowarki klasy III  wynosi:

- cena netto: …………………….zł

   (słownie złotych: ………………………………………….)

- podatek VAT: …………………………zł

- cena brutto: ……………………zł

   (słownie złotych: …………………………………………)

- wartość brutto w/w kursu  wynosi: 17 osób x …………zł brutto = ……………zł brutto,

                                 (słownie złotych: ……………………………………………………)

3.    Oferowana cena  uczestnictwa jednej osoby w kursie „Spawacz blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG” wynosi:

 - cena netto: …………………….zł

   (słownie złotych: ………………………………………….)

- podatek VAT: …………………………zł

- cena brutto: ……………………zł

   (słownie złotych: …………………………………………)

- wartość brutto w/w kursu  wynosi: 4 osoby x …………zł brutto = ……………zł brutto,

                                 (słownie złotych: ……………………………………………………)

4.    Oferowana cena  uczestnictwa jednej osoby w kursie „Magazynier z zastosowaniem systemów komputerowych w gospodarce magazynowej oraz obsługą  wózka widłowego z napędem silnikowym” wynosi:

- cena netto: …………………….zł

   (słownie złotych: ………………………………………….)

- podatek VAT: …………………………zł

- cena brutto: ……………………zł          

   (słownie złotych: …………………………………………)

- wartość brutto w/w kursu  wynosi: 4 osoby  x …………zł brutto = ……………zł brutto,

                                 (słownie złotych: ……………………………………………………).

 

5.    Oferowana cena uczestnictwa jednej osoby w kursie „Kosmetyczka ze stylizacją paznokci, manicure, pedicure” wynosi:

- cena netto: …………………….zł

   (słownie złotych: ………………………………………….)

- podatek VAT: …………………………zł

- cena brutto: ……………………zł          

   (słownie złotych: …………………………………………)

- wartość brutto w/w kursu  wynosi: 6 osób x …………zł brutto = ……………zł brutto,

                                 (słownie złotych: ……………………………………………………).

 

6.    Oferowana cena uczestnictwa jednej osoby w kursie „Kosmetyczka z elementami wizażu” wynosi:

- cena netto: …………………….zł

   (słownie złotych: ………………………………………….)

- podatek VAT: …………………………zł

- cena brutto: ……………………zł          

   (słownie złotych: …………………………………………)

- wartość brutto w/w kursu  wynosi: 6 osób x …………zł brutto = ……………zł brutto,

                                 (słownie złotych: ……………………………………………………).

7.    Łączna cena za wszystkie oferowane kursy wynosi:

- cena netto: …………………….zł      ( z poz. 2+3+4+5+6)

  (słownie złotych: ………………………………………….)

- podatek VAT: …………………………zł

- cena brutto: ……………………zł

   (słownie złotych: …………………………………………)

- wartość brutto w/w kursów  wynosi: ( z poz. 2+3+4+5+6) = ……………zł brutto,

                                 (słownie złotych: ……………………………………………………).

 

 

-                    oświadczamy, że cena brutto obejmuje wszystkie koszty wykonania zamówienia, które poniesie Wykonawca oraz w toku realizacji zamówienia nie ulegnie zmianie;

-                    oświadczamy, że uzyskaliśmy od Zamawiającego wszelkich informacji niezbędnych do rzetelnego sporządzenia niniejszej oferty zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ;

-                    oświadczam, że zamówienie zrealizuję bez udziału podwykonawców*/powierzę wykonanie części zamówienia podwykonawcom w zakresie …………………………………………………………………………………………………..

( * niepotrzebne skreślić);

-                    oświadczamy, że zapoznaliśmy się z SIWZ i istotnymi postanowieniami umowy i nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uznajemy się za związanych określonymi w niej zasadami postępowania, przez okres 30 dni od daty otwarcia ofert;

-                    oświadczamy, że zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy na warunkach, w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego;

-                    oświadczamy, że jesteśmy (jestem) upoważnieni do reprezentowania Wykonawcy;

-    oświadczamy, że wszystkie kartki naszej oferty łącznie ze wszystkimi załącznikami są

      ponumerowane i cała oferta składa się z .............  kartek

 

 

Załącznikami do niniejszej oferty są:

1.      Formularz cenowy – zał. nr 1

2.      Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zał.  nr 2

3.      Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp – zał. nr 3

4.      Wykaz przeprowadzonych kursów – zał. nr 4

5.      …………………………………………………………………………………………………

6.      …………………………………………………………………………………………………

7.      …………………………………………………………………………………………………

 

 

 

…………………………………                                         ………………………………………

 

           (Miejscowość, data)                                                           (Podpis/y osoby/osób upoważnionych

                                                                                                                                       do  reprezentowania Wykonawcy)

 

 


 Załącznik nr 2

 

 

………………………………………

        (pieczęć Wykonawcy)                                                    ………………..dn. …………………

 

                                                                                 

 

 

OŚWIADCZENIE

 

 

Oświadczam, że przystępując do przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia spełniam warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, to znaczy, że:     

 

1)    posiadam uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2)    posiadam wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia;

3)    dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia;

4)    znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 

 

Prawdziwość powyższych danych potwierdzam własnoręcznym podpisem świadom odpowiedzialności karnej z art. 297 kk.

 

 

 

 

...........................................................................

               (imię i nazwisko, podpis upełnomocnionego

                        przedstawiciela Wykonawcy)

 

 

                                                                                                                                                          Załącznik nr 3

 

 

 

 

………………………………………                                          ……………..dn.  ……………..

        (pieczęć Wykonawcy)                               

 

                                                                                                         

 

OŚWIADCZENIE

 

 

Oświadczam, że przystępując po przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami).

 

 

Prawdziwość powyższych danych potwierdzam własnoręcznym podpisem świadom odpowiedzialności karnej z art. 297 kk.  

 

          

 

 

                                          

                                                                                    …………………………………..

             (imię i nazwisko, podpis

               upełnomocnionego przedstawiciela

               Wykonawcy)                                                                                                                                                                                  

 

                                                                                                                         Załącznik nr 4

 

                                   Wykaz zrealizowanych kursów przez Wykonawcę

 

Wykaz wykonanych (zrealizowanych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej trzech kursów zawodowych dla przynajmniej 10 osób na każdy rodzaj kursu z osobna, który jest przedmiotem zamówienia.

Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy  z dokonanego wpisu na niniejszym formularzu oraz z dokumentów potwierdzających należyte  wykonanie usługi (np. referencji), wynikać będzie wprost, że Wykonawca wcześniej zrealizował przynajmniej 3 osobne kursy z każdego rodzaju szkolenia, będącego przedmiotem zamówienia, dla przynajmniej 10 osób.

 

 

L.p.

Nazwa kursu/szkolenia

Wartość zamówienia

Ilość szkolonych osób

Termin wykonania usługi (zakończenia)

/dzień-miesiąc-rok/

Kto zlecił usługę

(nazwa i adres odbiorcy)

Doświadczenie własne Wykonawcy/

Wykonawca

polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*Niepotrzebne skreślić

 

 

 

…………………………                                                                            …………………………………

  (miejscowość, data)                                                                                                   (podpis Wykonawcy)

 

 

 

Do wszystkich wymienionych zadań – szkoleń, należy dołączyć potwierdzone za zgodność

 z oryginałem kopie dokumentów, że zamówienia dotyczyły danego kursu i zostały wykonane należycie (np. kurs operator koparko-ładowarki –  minimum 3 wykonane kursy  dla min. 10 osób + 3 listy referencyjne, kurs kosmetyczka z wisażem – minimum 3  wykonane kursy dla min. 10 osób +  minimum 3 listy referencyjne , itd.)

 

 

 

                                                                                                                      Załącznik nr 5

   WZÓR UMOWY

           

  U M O W A   nr  ……/2010

zawarta  w dniu  ………. r. dla postępowania  prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp,  finansowana na podstawie projektu „Szkolenie-Praktyka-Zatrudnienie-Rozwój III edycja” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL Priorytet 1 Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3 zgodnie z umową nr UDA-POKL.01.03.03-00-048/10-00  pomiędzy:

Świętokrzyską Wojewódzką Komendą Ochotniczych Hufców Pracy z siedzibą w Kielcach przy

ul. Sienkiewicza 36, 25-507 Kielce,

reprezentowaną przez :

Jerzego Górskiego -Wojewódzkiego Komendanta OHP

zwanym dalej Zamawiającym ,

NIP:  657-21-04-695,  REGON:  001036796

a

……………………………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………………

reprezentowanym przez:

………………………………………………………………………………………………..

zwanym dalej Wykonawcą

NIP : ………………………, REGON: …………………………..

 

 

                                                                             § 1

 

1.           Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia n/w kursów zawodowych wraz z egzaminami zewnętrznymi dla 37 osób w wieku 18-24 lata,  wskazanych przez Zamawiającego, będących uczestnikami  projektu „Szkolenie-Praktyka-Zatrudnienie-Rozwój III edycja”,

a)      Operator koparko-ładowarki klasy III – 17 osób, tj. Kielce – 6 osoby, Końskie –

5 osób, Skarżysko-Kamienna- 4 osoby i Starachowice- 2 osoby;

b)      Spawacz blach i rur spoinami pachwinowymi metoda MAG – 4 osoby, tj. Kielce-

2 osoby, Końskie – 1 osoba, Skarżysko-Kamienna – 1 osoba;

c)      Magazynier z zastosowaniem systemów komputerowych w gospodarce magazynowej oraz obsługą  wózka jezdnego z napędem silnikowym – 4 osób, tj. Kielce – 3 osób

i Starachowice – 1 osoba.

d)      Kosmetyczka ze stylizacją paznokci, manicure, pedicure – 6 osób, tj. Końskie – 3 osoby, Starachowice – 3 osoby.

e)      Kosmetyczka z elementami wizażu – 6 osób, tj. Kielce – 3 osoby, Starachowice – 3 osoby.

2.      Szczegółowy opis przedmiotu umowy  zawarty jest w SIWZ, stanowiącej załącznik do niniejszej umowy.

3.      Wykonawca oświadcza, iż posiada uprawnienia  i odpowiednie kwalifikacje oraz warunki do należytego wykonania zamówienia.

4.      Kursy zawodowe muszą być prowadzone w grupach maksymalnie dwunastoosobowych,

      w miejscach wskazanych w punkcie  1, w terminach zgodnych z harmonogramami

      realizowanych zajęć, sporządzonych przez Wykonawcę i zatwierdzonych przez

      Zamawiającego.

5.      Wykonawca przekaże Zamawiającemu program i harmonogram kursów na 3 dni przed

 dniem   rozpoczęcia kursu.

6.           Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca   przeprowadzi badania lekarskie niezbędne do orzeczenia o braku przeciwwskazań  zdrowotnych do uczestnictwa w kursie zawodowym

 w ramach ustalonej kwoty wynagrodzenia.

7.      Wykonawca musi zapewnić na własny koszt, w każdej miejscowości, sale do prowadzenia teoretycznych zajęć grupowych lub indywidualnych, spełniające ogólne standardy (dobre oświetlenie, pomieszczenia ogrzewane, odpowiednie ławki, krzesła) oraz odpowiednią bazę lokalową (warsztatową), techniczną i sprzętową do prowadzenia zajęć praktycznych.

        Wszystkie te sale muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w dostosowaniu do

        ilości uczestników.

        W przypadku prowadzenia szkolenia lub egzaminów w innych miejscowościach niż Kielce   

        Wykonawca zapewnia   dojazd  uczestnikom  kursów do miejsca, w którym prowadzone będą

         kursy lub przeprowadzane egzaminy.

8.           Wykonawca  przekaże każdemu uczestnikowi kursu nieodpłatnie na jego własność (za            potwierdzeniem odbioru) oraz koordynatorowi wojewódzkiemu (dla celów

        dokumentacyjnych) materiały dydaktyczne i pomocnicze niezbędne przy realizacji

        kursu, tj.:

- sztywną teczkę tekturową  zapinaną,

- zeszyt(notatnik) w twardej oprawie min. 60-kartkowy,

- zestaw piśmienniczy (ołówek oraz długopis, 2 kolorowe zakreślacze),

- podręcznik lub materiały dydaktyczne niezbędne do utrwalenia wiadomości w celu

  pozytywnego zdania egzaminu- mogą to być np. kserokopie treści przekazywanych w trakcie

  zajęć teoretycznych,

-   odzież ochronną-roboczą ,

-   wyprawki dla kosmetyczek      

9.      Kursy odbywać się będą w godzinach między 800 a 2000, dopuszcza się przeprowadzenie kursów również w soboty i niedziele.

10.  W razie nie odbycia się zajęć z powodów niezależnych od Zamawiającego zaległe zajęcia zostaną przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie nie później niż do 10 dni od planowanej daty zajęć, które się nie odbyły.

 

 

§ 2

 

Osobami upoważnionymi do reprezentowania stron i odpowiedzialnymi za przebieg oraz realizację umowy są:

- z ramienia Zamawiającego : ………………………..

- z ramienia Wykonawcy: ……………………………

 

 

                                                                              § 3

 

Umowa zostaje zawarta na czas określony: od dnia podpisania do 03.12.2010 r.

 

                                                                              § 4

 

1.      Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz staranność wykonywania oferowanych usług, ponosi też pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.

2.      Wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem kursów ponosi Wykonawca, a w szczególności koszty wynikające z :

- wynagrodzenia wykładowcy, instruktora,

- wynajmu sali,

- materiałów dydaktycznych i pomocniczych,

- badań lekarskich,

- odzieży ochronnej-roboczej,

- zaświadczeń, egzaminów.

3.      Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowej promocji kursów z określeniem nazwy kursu, nazwy Zamawiającego oraz nazwy projektu.

4.      Wszystkie materiały muszą być opatrzone właściwym logo flagi Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z odniesieniem i Kapitału Ludzkiego – Narodowej Strategii Spójności zgodnie z Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. i „Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”.

5.      Wykonawca zobowiązany jest do:

a)      prowadzenia dokumentacji kursów – dziennika zajęć oraz listy obecności,

b)      umożliwienia Zamawiającemu oraz instytucjom zewnętrznym uprawnionym do kontroli projektu, prawo wglądu w dokumenty w zakresie dotyczącym wykonywania zapisów niniejszej umowy,

c)      w przypadku 10% absencji uczestnika Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego.

 

        § 5

 

           

1.      Wykonawca za przeprowadzenie usługi szkoleniowej, o której mowa w  § 1 otrzyma wynagrodzenie brutto w wysokości ……… (słownie złotych: ……………….) za jedną osobę uczestniczącą w kursie.

2.                    Łączna kwota za przeprowadzone kursy nie może przekroczyć kwoty …………

3.                    W ramach ustalonego wynagrodzenia Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów sal wykładowych, materiałów szkoleniowych oraz egzaminów zewnętrznych.

4.      Podstawą zapłaty za przeprowadzenie kursu będzie wystawiona przez Wykonawcę

          faktura za faktyczną ilość uczestników kończących kurs egzaminem wewnętrznym.

5.      Do rozliczenia Wykonawca załączy następujące dokumenty:

           - oryginały imiennych list obecności, potwierdzonych własnoręcznym podpisem

             uczestników kursu,

           - kserokopie dzienników zajęć,

           - rozliczenie czasu pracy nauczycieli,

           - imienne listy osób wraz z podpisami, potwierdzające odbiór materiałów

            dydaktycznych i pomocniczych,

          - kserokopie uprawnień prowadzących zajęcia szkoleniowe,

          - kopie dokumentów poświadczających zdanie egzaminu,

          - oryginały dzienników zajęć.

          Kserokopie przekazywanych dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność

           z oryginałem na każdej stronie.  

6.      Zapłata za fakturę  nastąpi w ciągu 7 dni roboczych przelewem na konto bankowe

Wykonawcy wskazane w rachunku – po wpływie na konto bankowe ŚWK OHP środków finansowych z rezerwy celowej budżetu państwa przekazanych przez Komendę Główną OHP i po wykonaniu umowy.

7.      Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego odsetkami za zwłokę, jeżeli zwłoka ta nie powstała z naszej winy.

 

§ 6

 

Strony ustalają kary umowne:

1.      W razie odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający będzie żądał kary umownej w wysokości 5% całego zamówienia.

2.      Strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach cywilnych, o ile szkoda wyrządzona jej przez drugą stronę nie została pokryta przez naliczone kary umowne.

 

 

                                                                      § 7

 

W kwestiach nieuregulowanych umową zastosowanie mają postanowienia Kodeksu Cywilnego

i ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

                                                                                   § 8

 

Właściwym do rozpoznania sporów wynikłych na tle realizacji niniejszej umowy jest sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

 

                              

                                                                            § 9

 

Wykonawca musi działać zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002 r.

Nr 101, poz. 926, tekst jednolity).

 

     § 10

                                                                      

Umowa została sporządzona w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

 

 

    § 11        

 

 

Integralną częścią umowy jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz oferta

Wykonawcy.

 

 

                                                                           § 12

 

 

Umowę sporządzono w dwóch  jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

 

 

ZAMAWIAJĄCY                                                                                 WYKONAWCA

 

 

powrot
Podmiot publikującyŚwiętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Wytworzyładmin admin2010-10-19
Publikujący -
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracyul. Zagnańska 84, 25-528 Kielce tel. 41 277-36-60 email: swietokrzyska@ohp.pl
Wygenerowano: 02 maja 2024r. 12:18:13
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.