Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
herb
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Jesteś tutaj:

Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni w budynku internatu Środowiskowego Hufca Pracy w Jędrzejowie

SPECYFIKACJA

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA  (SIWZ)

 

w postępowaniu o udzielenie   zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych

 

„Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni w budynku internatu Środowiskowego Hufca Pracy w Jędrzejowie,

ul. Przemysłowa 9”

 

 

 

 

Kielce, dn. 07.02.2011 r.                                                                                 Wojewódzki Komendant OHP

                                                                                                                                    Jerzy Górski

                                                                                                                       ………………………………..

                                                                                                                                      (Zatwierdził)

Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach

25-507  Kielce, ul. Sienkiewicza 36

Tel: 41/343-13-54; Faks: 41/ 343-13-55

www.swietokrzyska@ohp.pl

 

 

Nr postępowania: WW/271/04/2011

 

 

 

 

 

SPECYFIKACJA

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA  (SIWZ)

 

w postępowaniu o udzielenie   zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych

 

„Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni w budynku internatu Środowiskowego Hufca Pracy w Jędrzejowie,

ul. Przemysłowa 9”

 

 

 

 

Kielce, dn. 07.02.2011 r.                                                                        Wojewódzki Komendant OHP

                                                                                                                 Jerzy Górski

                                                                                                           ………………………………..

                                                                                                                 (Zatwierdził)

 

 

1.      Nazwa i adres Zamawiającego:

Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach

ul. Sienkiewicza 36

25-507 Kielce

tel. (041) 343-13-54, fax. (041) 343-13-55

adres strony internetowej: www.swietokrzyska @ ohp.pl

 

2.      Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007, Nr  223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami).

Podstawa prawna wyboru trybu udzielenia zamówienia – art. 39.

 

3.      Opis przedmiotu zamówienia:

Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby kotłowni w Środowiskowym Hufcu Pracy w Jędrzejowie, o parametrach spełniających normę DIN 51603-1, o lepkości do 6mm2/s w przeliczeniu na 20°, w ilości szacunkowej około 30000 litrów.

Dostawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia. Zamawiający każdorazowo wymagać będzie od Wykonawcy przedłożenia aktualnego świadectwa jakości (atestu) kupowanego oleju.

Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianego oleju opałowego, w związku z tym Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.

Wspólny słownik CPV: 09135100-5

a)      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

b)      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

4.      Termin i miejsce wykonania zamówienia:

Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, od dnia podpisania umowy do 31.12.2011 roku, według bieżących potrzeb Zamawiającego.

Miejscem dostaw będzie kotłownia w Środowiskowym Hufcu Pracy w Jędrzejowie, ul Przemysłowa 9.

Zamawiający będzie informował telefonicznie Dostawcę o zapotrzebowaniu na dostawę, określając ilość oleju opałowego i pożądany termin dostawy, nie później jednak niż 2 dni od dnia złożenia zamówienia.

 

5.      Warunki udziału w postępowaniu:

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a)      posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania i na potwierdzenie przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie

c)      dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d)     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

e)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Na potwierdzenie Oferent przedłoży oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP i spełnia warunki określone a art. 22 pkt. 1 ustawy PZP, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.

W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy PZP.

 

6.      Informacje dotyczące oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na postawie przedstawionego  przez wykonawcę kompletu dokumentów. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą.

Z załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca wymagane warunki spełnia.

 

7.      Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się pisemnie w języku polskim. Zamawiający dopuszcza przekazywanie oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji faksem lub drogą elektroniczną. Zamawiający lub Wykonawca na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczenia, wniosku, zaświadczenia.

Numer faksu zamawiającego: 41/ 343 15 55.

Poczta elektroniczna: swietokrzyska@ohp.pl.

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę specyfikacji Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano specyfikację i zamieści ją na stronie internetowej.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są:

-w kwestiach merytorycznych Mirosława Stańczyk, Piotr Frąk

-w sprawach dotyczących zakresu zamówienia: Sylwia Zubek.

Porozumiewanie się Wykonawcy z upoważnionymi pracownikami odbywać się może tylko w godzinach od 8 do 15 w dni powszednie od poniedziałku do piątku w siedzibie zamawiającego lub telefonicznie. Numer telefonu: 41/343 15 54.

Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.

 

8.      Wymagania dotyczące wadium:

W postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium.

 

9.      Termin związania ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

10.  Zawartość oferty oraz sposób jej przygotowania:

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi zawierać:

- formularz ofertowy, sporządzony zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 1

- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2

- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji

działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

-podpisane oświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne

- ksero koncesji na obrót paliwami

- podpisany wzór umowy

-dokument potwierdzający jakość oleju

- oficjalny cennik producenta na dzień 09.02.2011 rok.

Wszystkie dokumenty składane z ofertą muszą mieć formę oryginału albo kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem na każdej stronie zawierającej treść przez Wykonawcę (osobę/osoby upoważnioną do reprezentacji wykonawcy wymienioną w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności gospodarczej) lub pełnomocnika.

Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny. Ewentualne poprawki w tekście oferty musza być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty z przygotowaniem i złożeniem oferty. Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy i zaciągania zobowiązań, wraz ze wszystkimi załącznikami na ponumerowanych stronach, należy umieścić w zaklejonej kopercie, opatrzonej danymi Wykonawcy oraz opisem: „ Dostawa oleju opałowego na rok 2011 do kotłowni w budynku internatu Środowiskowego Hufca Pracy w Jędrzejowie, ul. Przemysłowa 9 – nie otwierać przed dniem 16.02.2011 do godz.: 12.00”

Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty.

11.  Miejsce i termin składana ofert:

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego:

Świętokrzyska Wojewódzka Komenda OHP w Kielcach, ul. Sienkiewicza 36, Kielce, sekretariat, do dnia 16.02.2011 do godz. 12.00.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, dnia 16.02.2011 o godz. 12.30.

 

12.  Opis sposobu obliczenia ceny:

Oferowana cena to wartość brutto, obejmująca wszystkie rabaty i upusty, określona do dwóch miejsc po przecinku, zawierająca:

- cenę producenta publikowaną na jego stronie internetowej na dzień 09.02.2011 rok

- podatek VAT

- koszty transportu

-marża/upust oferenta

- 30 dniowy termin płatności.

Wartość zamówienia do oceny kryterium to wartość brutto zamówienia. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać. Nie prowadzi się negocjacji w sprawie ceny. W celu możliwości dokonania wyboru i zachowania zasady uczciwej konkurencji zamawiający wymaga, aby Oferenci wycenili olej opałowy z należytą starannością.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę.

Do porównania oferty jednostką obowiązującą w kalkulacji ceny oferowanej jest marża oferenta doliczona do ceny netto 1m3 w przeliczeniu na litr, rzeczywistej ceny producenta (wg cennika) na dzień 09.02.2011r, wyrażona w złotych do dwóch miejsc po przecinku oraz doliczony podatek VAT.

Podstawą obliczenia wartości poszczególnych dostaw będzie cena jednostkowa za 1 litr oleju opałowego  i wielkość dostawy. Wynagrodzenie za dostawy częściowe będzie płatne przelewem na podstawie faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę po każdej dostawie, odebranej bez zastrzeżeń, w terminie 30 dni od dnia wystawienia faktury.

 

13.  Kryteria oceny ofert:

 Oceny oferty będzie dokonywała Komisja Przetargowa.

Oferty będą oceniane w dwóch etapach:

- ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty

- ocena merytoryczna według kryterium: cena

 

                                               cena minimalna

Wartość punktowa ceny= ----------------------------------- X 100

                                               cena oferty badanej

 

  1. Warunki zawarcia umowy:

Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.

Warunki przyszłej umowy zawiera załączony do SIWZ załącznik Nr 3.

 

 

  1. Środki ochrony prawnej:

Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego Zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustaw PZP zgodnie z działem VI.

 

  1. Załączniki do SIWZ:

- formularz ofertowy – załącznik nr 1

- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2

- wzór umowy – załącznik nr 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr1

…………………………………..                      

     /pieczęć firmowa Wykonawcy/                                                                                       

 

 

O F E R T A  C E N O W A

 

Nazwa i adres Wykonawcy: ..............................................................................................................................

...............................................................................................................................

...............................................................................................................................

REGON …………………..………..                                                                                             NIP……................………………….

Nazwa i nr konta bankowego na które będą przekazywane należności za otrzymaną fakturę:

.....................................................................................................................................................

Osoba upoważniona do kontaktu z Zamawiającym w sprawie przedmiotu zamówienia:

……………………………………………………………….....………………….......

/imię i nazwisko, numer telefonu i faksu/

 

przystępując do udziału w postępowaniu przetargowym - Nr sprawy: WW/271/04/2011 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę oleju opałowego lekkiego na rok 2011 do kotłowni w budynku internatu Środowiskowego Hufca Pracy w Jędrzejowie, ul Przemysłowa 9, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oferujemy:

 

1.Wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę:

      netto .......................................... zł.

Słownie zł...............................................................................................................................                                                                                                                   

     podatek VAT .........%, kwota ......................................... zł

słownie zł: ..............................................................................................................................                                                                                                                  

     brutto   (A + B) .......................................... zł

słownie zł: ..............................................................................................................................

w tym uwzględniona została stała marża/upust od ceny producenta ………..%

Wyliczenia dokonano w oparciu o cenę zakupu oleju opałowego u producenta z dnia 09.02.2011 oraz stałej marży/upustu według wzoru:

Cena brutto oferowana

Za 30000 litrów w zł

=

Cena netto producenta

Za 30000 litrów w zł z dnia…..

Stała marża/upust od ceny producenta

Podatek Vat

 

 

 

 

 

Marża nie ulegnie zmianie w okresie realizacji zamówienia, tj. do 31.12.2011 roku.

2. Oświadczamy, że cena oferty zawiera wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w pełnym rzeczowym zakresie i została ustalona zgodnie z SIWZ.

3. Oferowany olej spełnia wszystkie parametry wskazane w normie DIN 51603-1.

4. Termin płatności - 30 dni licząc od dnia złożenia faktury u zamawiającego.

5. Oświadczamy, że zamówienie zrealizujemy sukcesywnie, własnym transportem i na własny koszt zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do 31.12.2011.

6. Oświadczamy, że gwarantujemy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oraz obowiązującymi przepisami prawa.

7. Oświadczamy, że w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych we wzorze umowy dołączonym do SIWZ oraz w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego.

8. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert.

9. Oświadczamy, że uzyskaliśmy wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania i złożenia niniejszej oferty.

10. Osoby upoważnione do podpisania przyszłej umowy:

…………………………………………………………….........

…………………………………………………………….........

 (wpisać nazwisko, stanowisko)

 

11.  Integralną część niniejszej oferty jako załączniki stanowią poniższe oświadczenia i dokumenty:

u  oświadczenia: art.22 ust1 pkt 1-4, art.24 ust1

u  aktualny odpis z właściwego rejestru                            

u  Inne …………………………………………………………

u  ………………………………………………………………

u  ………………………………………………………………

12. Oświadczamy, iż oferta zawiera/ nie zawiera*  informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu konkurencji. Informacje takie są zawarte w następujących dokumentach:…………………………………………………..

Pod groźbą odpowiedzialności karnej oświadczamy, że załączone do oferty dokumenty opisują stan faktyczny i prawny, aktualny na dzień składania ofert.

( * Uwaga: niepotrzebne skreślić, zaznaczyć)

 

…………………., dnia …………

 

 

                                    ….............................................................................................                                                                                                                                                   (pieczątka i podpis osoby uprawnionej do reprezentacji Wykonawcy)

                                                                                                                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                           Załącznik nr 2

OŚWIADCZENIE

 

 

o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych

 

 

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na

 

         dostawę oleju opałowego lekkiego  

 

                                                                                                                                                      ja (imię i nazwisko)                                                                                                                                                       .

 

                                                                                                                                                       reprezentując firmę (nazwa firmy) ………………………………………………...................................................... jako - upoważniony na piśmie, lub wpisany w rejestrze ………………………………………

 

w imieniu reprezentowanej przeze mnie firmy oświadczam, że:

 

1.    posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2.    posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz:

a)        dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; *

b)        nie dysponujemy potencjałem technicznym i/lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ale przedstawiamy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia; *

3.    znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4.    nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

Uwaga!

* niepotrzebne skreślić

                                                                  

 

Miejscowość ............................................. , data ............................ .

 

 

 

 

                                                                                         ….……………………………………

   (pieczęć i podpis wykonawcy)

 

 

 

Wzór umowy                                                                                                załącznik Nr 3

Umowa nr …./2011

Zawarta w dniu……………… w Kielcach, pomiędzy:

Świętokrzyską Wojewódzką Komendą Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach
ul. H. Sienkiewicza 36, reprezentowaną przez:

Jerzego Górskiego – Wojewódzkiego Komendanta OHP,

NIP: 657-21-04-695, Regon: 001036796

zwaną dalej  Zleceniodawcą

a:

……………………………………………………..

Zwanej dalej Wykonawcą,

W rezultacie dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę oleju opałowego lekkiego do kotłowni Świętokrzyskiego Hufca Pracy w Jędrzejowie, ul Przemysłowa 9 została zawarta umowa o następującej treści:

 

§ 1

1. Dostawca zobowiązuje się, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz

ofertą, do dostarczenia Zamawiającemu oleju opałowego lekkiego do kotłowni znajdującej się

się w budynku internatu Świętokrzyskiego Hufca Pracy w Jędrzejowie w ilości szacunkowej około 30000 litrów.

2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianego oleju opałowego, w związku z tym Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.

3. Umowa zostaje zawarta na czas określony od dnia ……… do 31.12.2011 roku.

4. Zamawiający będzie informował telefonicznie Dostawcę o zapotrzebowaniu na dostawę, określając ilość oleju opałowego i pożądany termin dostawy. Dostawa nie później jednak niż 2 dni od dnia złożenia zamówienia.

5. Dostawy oleju opałowego odbywać się będą partiami od dnia podpisania umowy do 31.12.2011 roku.

§ 2

1. Dostawca zobowiązuje się dostarczać olej opałowy lekki odpowiadający wymaganiom jakościowym wg normy DIN 51603-1.

2. W celu potwierdzenia właściwej jakości oleju opałowego Dostawca obowiązany jest przy

każdej dostawie przedkładać certyfikat zgodności oleju opałowego z normami określonymi

w ust. 1.

3. W razie stwierdzenia wad jakościowych oleju opałowego Zamawiającemu przysługują prawa z tytułu rękojmi. W takiej sytuacji Zamawiający złoży stosowną reklamację Wykonawcy zamówienia, który udzieli na nią odpowiedzi w ciągu 3 dni, a po bezskutecznym upływie tego terminu reklamacja będzie uważana za uznaną w całości zgodnie z żądaniem zamawiającego.

4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.

§ 3

1. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy ustala się szacunkowo w wysokości:

Wartość netto…………. zł

Wartość podatku Vat……… zł

Wartość brutto ……………… zł

Słownie (brutto)…………………..

2. Wartość przedmiotu umowy stanowi iloczyn ceny jednostkowej za olej opałowy, podany w ofercie  i ilości przewidywanego zaopatrzenia w wysokości 30000 litrów w czasie trwania umowy.

3. Zgodnie ze złożoną ofertą cena jednostkowa (brutto) za litr oleju opałowego na dzień podpisania umowy wynosi……. zł/l (słownie…………. zł).

4. Cena obejmuje wszystkie koszty związane z dostawą do kotłowni wskazanego obiektu.

§ 4

Cena zakupu oleju opałowego będzie kalkulowana w dniu dostawy według następującej formuły cenowej:

Cena netto sprzedaży oleju opałowego lekkiego, wyrażona w złotych za 1litr równa jest iloczynowi aktualnej w dniu dostawy ceny netto oleju opałowego u producenta ……….., ogłoszonej na jego stronie internetowej www………....pl, wyrażona w złotych za 1m3  w temperaturze referencyjnej 15°C w przeliczeniu na 1 litr i stałej marży/upustu Wykonawcy za 1 litr. Do ceny doliczony zostanie podatek Vat wynikający z przepisów państwowych, obowiązujący w dniu dostawy. Obowiązek udokumentowania zmiany ceny spoczywa na Dostawcy.

§ 5

1. Rozliczenie dostaw będzie dokonywane w litrach wg wskazań zalegalizowanego urządzenia pomiarowego, w który winna być wyposażona autocysterna.

2. Wykonawca za każdą dostawę wystawia fakturę.

3. Zapłata za dostarczony olej opałowy następować będzie przelewem w ciągu 30 dni od dnia wystawienia faktury na rachunek bankowy.

§ 6

W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

§ 7

Dostawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu kary umowne w razie:

- odstąpienia od wykonania umowy w wysokości 10% wartości brutto zamówienia

- opóźnienie w dostawie oleju w wysokości 0,5% wartości brutto zamówienia za każdy dzień zwłoki, licząc od upływu 3 dnia od złożenia zamówienia.

 

 

§ 8

Ewentualne kwestie sporne wynikłe w trakcie realizacji niniejszej umowy strony rozstrzygać będą polubownie, a w przypadku braku porozumienia spór rozstrzygnie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.

§ 9

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, jeżeli ustawa Prawo Zamówień Publicznych nie stanowi inaczej.

 

§ 9

Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednej dla każdej ze stron

 

 

Wykonawca:                                                                                                 Zamawiający:

 

powrot
Podmiot publikującyŚwiętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Wytworzyładmin admin2011-02-08
Publikujący -
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracyul. Zagnańska 84, 25-528 Kielce tel. 41 277-36-60 email: swietokrzyska@ohp.pl
Wygenerowano: 04 grudnia 2024r. 10:08:01
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.